Boken på vent: «Superstar» av Katie Agnew

Hver tirsdag har Beathe med bloggen Beathes Bokhylle en bokspalte hun kaller boken på vent. Hun inviterer også andre bloggere om å bli med, og presentere en bok vi har hatt stående i bokhylla en stund eller ei bok vi nettopp har kjøpt.

Min bok på vent denne tirsdagen, kan også kalles en ventebok… for det er en bok jeg har tenkt å lese mens jeg oppholder meg på et venteværelse. Det er vel ingen som liker å oppholde seg på et venteværelse, men noen ganger er det en nødvendighet, og jeg stiller i dag som venninne, sjåfør og moralsk støtte, og jeg har fått beskjed om at jeg IKKE skal være med inn, og at det KAN ta mange timer. Derfor har jeg forberedt meg og stiller med følgende:

2014-01-21 16.41.11

Boka «Superstar» har vært en av de bøkene jeg har hatt liggende lenge, som «lettlestbok til sydenstrand» og den har vel egentlig vært med på en tur eller to. Og så er det noe med disse flyplassene og deres bokhandlere, de har alltid noe fristende nytt, som er kommet med i min reisebagasje, og så er Superstaren blitt liggende. Jeg tror jeg har hatt en følelse av at Katie Agnews bok vil være for overfladisk og fantasifull, men når jeg fant den frem i går, så tenkte jeg at dette kanskje kan være «eventyrboken» som får meg gjennom denne dagen på en grei måte.

2014-01-21 16.41.57

Så jeg gir Superstar en sjanse. Og det er jo en «bag of fun» bok, og den passer bra sammen med resten av innholdet i min egen veske i dag.

2014-01-21 16.41.41

Ha en fin tirsdag!

About ellengry

www.ellengry.wordpress.com www.skrivegleden.wordpress.com www.passionforart.net
This entry was posted in Boken på vent 2014 and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to Boken på vent: «Superstar» av Katie Agnew

  1. “Vente-bok” i dobbel forstand nesten det.Litt “Bag of fun” må til innimellom og en snill venninne er du som stiller opp. Du har i hvert fall litt av hvert å kose deg med mens du venter! Tusen takk for boktips! Ha en fin ettermiddag 🙂

    Like

  2. Berit says:

    Det er godt vi har disse lettleste bøkene også! Det er rett og slett ikke bestandig det passer eller frister med den dypeste alvor, og dette er nok en av de situasjonene! Godt å høre at dagen gikk bra ;o)

    Like

  3. astridterese says:

    De hørtes bra ut med ventebok på sykehuset, og så snill du er som stiller opp og kjører og venter! Ønsker deg en fin dag!

    Like

  4. Pingback: Jeg har lest «Superstar» av Katie Agnew | Skrivegleden

Leave a comment